1. "Podejrzani" - 8/10 2. "X2" - 8/10 3. "X-Men" - 7/10 4. "Bohemian Rhapsody" - 7/10 5. "X-Men: Przeszłość która nadejdzie" - 7/10 6. "X-Men: Apocalypse" - 5/10 7. "Supermen: Powrót" - 4/10 8. "Jack pogromca olbrzymów" - 3/10. Tyle widziałem.