Uwolnienie – 10/10
Piekło na Pacyfiku – 9/10
Excalibur – 8/10
Zbieg z Alcatraz – 8/10
Generał – 8/10
Szmaragdowy las – 7/10
Egzorcysta II: Heretyk – 7/10
Ucieczka z Rangunu – 7/10
1. Uwolnienie – 9/10
2. Piekło na Pacyfiku – 8/10
3. Generał – 8/10
4. Zbieg z Alcatraz – 7/10
5. The Tiger’s Tail – 7/10
6. W moim kraju – 5/10
1 - Excalibur - 9
2 - Beyond Rangoon - 8
3 - Piekło na Pacyfiku - 8
4 - Generał - 8
5 - Szmaragdowy las - 8
6 - Nadzieja i chwała - 8
7 - Dom jest tam, gdzie my - 7
8 - Zbieg z Alcatraz - 7
9 - Krawiec z Panamy - 7
10 - Leo Ostatni - 7
11 - Wybawienie - 6
12 - Egzorcysta 2: Heretyk - 6
13 - Tiger's Tail - 6
----------------------------------------
14 - Zardoz - 3
ponadto
Kąpiące się - 8
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Uwolnienie (1972) 7,56 32
2 Piekło na Pacyfiku (1968) 7,45 22
3 Generał (1998) 7,44 9
4 Zbieg z Alcatraz (1967) 6,75 20
5 Excalibur (1981) 6,06 18
6 Zardoz (1974) 5,71 7
7 Krawiec z Panamy (2001) 5,09 11
8 Egzorcysta II: Heretyk (1977) 4,07 14
Pozostałe:
Lumiere i spółka (1995) 6,00 6